lauantai 21. helmikuuta 2015

Vuosittainen hoito!

Perjantaina eläinlääkäri kävi LauKalla sekä meillä.
LauKalla hoidettiin Veetin hampaat&rokotus. Raspaukseen rauhotettiin pienellä annoksella. Rokotusohjelma alkoi alusta, kaksi tehostetta pitänee antaa myöhemmin.

Meillä kotona Juice sekä Jeppe sai hammashoidon&rokotteet. Rauhottaa ei tarvinnut, ponit oli kiltisti molemmat :) Väinö sai myös rokotteen.

Poika perhe <3


Viikolla kävin jääradalla ajamassa kaikki kolme ponia. Juicen kanssa saatiin seuraa pariin kertaan, poika oli erittäin tohkeissaa juoksemassa, ei malttanut kävellä ollenkaan.
Jeppe oli normaalin rauhallinen, pelkäsi jäällä olevia merkkihavuja ja sellasta piruettia pyöritettiin :p

Nilpan ajoin ma&ke&pe, keskiviikkona käveltiin jäälle n.½km, jäällä reipasta n.8km ja kotia käveltiin ½km. Olis ponkka jaksanu viel enemmänkin :)
Perjantaina jäällä oli sen verran reilusti vettä, joten jouduttiin mennä kylälle kierelemään lyhkäsiä lenkkejä. Varmaan joku 7km ajeltiin.

Ennen starttia ei oteta ollenkaan kevyesti, jotta Nikellä kestää hermot juosta torstaina.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Miksi hankit Veetin??Mä oon miettinyt sitä kauan. Sitä paitsi et näytä välittävän enää yhtään krissestä.Ja Veetille sopii parhaiten pitkä tukka.Mä en todellakaan halua sitä nähdä lyhyt tukkasena!Oletko muuten viellä leireilläkin?Sä olet sairaan hiljanen tallisa ni mietinpä entä leirekllä sitten?Kannattais alkaa puhumaan enemmän tai tosta ei tule yhtään mitään.Mihin sä edes opiskelet?
Mun mieli piteet!

Inka kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Inka kirjoitti...

Ensinnäkään se ei kuulu sinulle pätkän vertaa miksi hankin Veetin ja minkä pituinen sen kallisarvoinen tukka on! Siun ei ole pakko sitä nähdä enää koskaa, jos et pysty kattomaan sen lyhyempää otsista, eli et ilmeiseasti välitä Veetistä yhtään. 

Jos käyt Laukalla keskimäärin pari kertaa viikossa ja näet minua ehkä ohi mennen. Siitä on hyvä päätellä kuinka hiljainen olen ja kuinka paljon välitän Krissetä. Kyllä se rapsutuksia saa joka päivä minultakin :) Kysäsempä kuulumiset sinultakin seuraavan kerran!

Valmistun keväällä 2017 hevosen hoitajaksi&harrasteohjtaajaksi. Siihen asti olen Laukallakin.