lauantai 20. joulukuuta 2014

Joulukalenteri luukku 20!

Ei en ole hylkäämässä blogia, ei en ole kyllästynyt vaan minulla ei ole ollut kauheasti ylimääräistä aikaa istua koneen ääreen!....siksi luukku 19 jäi välistä eikä sitä tule..ehkä. En rupea selittelemään mitään tarkemmin miksi sitä ja miksi tätä!


Luukusta tänään! Lisää "faktoja" minusta.

  1. Jos aloitan jonkun asian, jätän sen luultavasti kesken tai teen sen huonosti.
  2. Jätän tavarat lojumaan tai väärään paikkaan yleensäkkin.
  3. Olen laiska siivooja.
  4. Näytän yleensä siltä kun olisin juuri herännyt.
  5. Olen meidän tiskikone, sillä virallinen tiskikone on rikki. Onneksi kaksi ihmistä ei käytä paljoakaan astioita.
  6. En tiedä mikä on lempieläimeni. Tykkään kissoista, noh koirat on kivempia mutta mites ponit?
  7. Kivoin vuoden aika on kesä!
  8. Suklaa jäätelö on hyvää!
  9. Olen huono kirjoittamaan blogia..
  10. Olen aika tyhmä tehdessäkin jotakin asiaa, en ymmärrä kaikke järkevääkään.
  11. Olin surkea peruskoulussa.
  12. Aivoni ovat rusinaakin pienemmät.
  13. Minua harmittaa kun en aloittanut pienenä esim. hiihtoa. Eli olisin tulevaisúudessa Super rikas suomalainen ampuja hiihtäjä! Niikuin Kaisa Mäkäräinen..
  14. Minulla on huono käsiala.
  15. Hukkaan tavaroitani, enkä pidä niistä hyvää huolta.
  16. Rakastan suklaata!
  17. Luulin tietäväni enemmän itsestäni..



Blogi tänään: kisateam
"Idea tähän blogiin syntyi syksyllä 2012, kun kaveriporukkamme alkoi ratsastaa samassa esteryhmässä Horsefortella. Aloimme kirjoittaa yhteistä blogia tunneista, valmennuksista ja kisoista nimellä Kisateam. Ryhmämme jäsenet ovat ajan saatossa vaihdelleet ja niin ikään myös blogin kirjoittajat, mutta sama idea on taustalla edelleen. Tällä hetkellä blogilla on kolme kirjoittajaa; Maija, Jenni ja Essi.


Kilpailemme seura- ja aluetasolla sekä esteitä että koulua ratsuinamme Horseforte oy:n tuntihevoset. Ratsastuskoulun tuntien lisäksi osallistumme Hanna Heiskasen koulu- ja Jari Sneckin estevalmennuksiin. Kotitallillamme Tampereen ratsastuskeskuksessa järjestetään kymmeniä este- sekä koulukilpailuita ympäri vuoden aina harjoituskisoista kansallisiin asti. Kotikisojen lisäksi käymme silloin tällöin ulkopuolisissakin kisoissa. Jokavuotinen tähtihetki on monipäiväinen kisamatka ratsastuskouluoppilaiden mestaruuksiin. Kesällä 2013 nämä kisat järjestettiin Lappeenrannassa ja tänä kesänä Lahdessa."

SANAJAHTI 2014!
 
JUHLAN

Ei kommentteja: